Volkswagen скаржиться не нестачу кадрів

4

Через брак кваліфікованих інженерів у Volkswagen можуть виникнути проблеми з сертифікацією двигунів за новим стандартом WLTP, який вступає в силу з вересня поточного року. За словами глави марки Герберта Дисса, це призведе до проблем на виробництві та «пляшкове горлечко» для окремих моделей. Про це повідомляє Automotive News Europe.

«Дизельний» скандал Volkswagen в цифрах Volkswagen випробовує сильний відтік фахівців з силових установок з самого початку «дизельгейта», коли американська влада визнала німецького виробника винним в систематичних махінаціях з рівнем шкідливих викидів та встановлення обманного програмного забезпечення.

«Експертиза в цій області втрачена», – пояснює Дисс, підкреслюючи, що сертифікація двигунів для дорожніх машин стала набагато складнішою. «Регулятори стали розумнішими і вже по-іншому дивляться на обсяги викидів шкідливих речовин тестовими машинами, – каже Дисс – зараз їх навіть цікавить, які шини встановлені, і чи працює під час випробувань кондиціонер».

Правила, що регулюють максимальну витрату палива і рівень викидів діоксиду вуглецю, вступають в силу 1 вересня поточного року. Цикл WLTP прийде на зміну застарілому NEDC і стане жорсткішим: виросте дистанція, яку необхідно проїхати тестовому автомобілю, збільшиться кількість розгонів, і скоротиться час зупинок.

У червні Volkswagen попередив акціонерів, що через новий цикл випробувань не зможе вийти на запланований обсяг виробництва. Усунення проблем, пов’язаних зі вступом в силу WLTP, буде коштувати компанії понад мільярд євро. Скандал з маніпуляцією даними про шкідливі викиди обійшовся Volkswagen в 27,4 мільярда євро.

«Дизельгейт» став причиною відходу керівництва компанії у відставку і відкликання 11 мільйонів автомобілів по всьому світу. Сума судових позовів і штрафів склала 90 мільярдів доларів. Пізніше в причетності до фальсифікації запідозрили також Porsche і Audi.