Автоновини Автопригоди Автопром Головні Експлуатація Інші новини Новинки Ремонт Тюнинг Фото я.Статьи

Щітки склоочисника підбір по авто

Оглядовість при управлінні автомобілем — ключовий фактор у безпеці та комфорті водіння. Яка погода б не була, в будь-який час року, в будь-який час доби чітка й оперативна реакція водія на будь-які дорожні умови допоможуть виграти дорогоцінні долі секунди, які можуть грати вирішальну роль.

Не будемо малювати похмурі картини того, до чого може привести поганий стан двірників, просто, поки ми ще не за кермом, подумаємо, як впливають щітки склоочисника підбір по авто, їх види, якість матеріалів, відповідність марці автомобіля на безпеку руху. Чи не в глобальному сенсі, а в замкнутій системі — я і мій автомобіль.

Всі двірники діляться на каркасні, безкаркасні і гібридні.

Каркасні двірники

Каркасні двірники складаються з металевого або композитного каркаса і гумової накладки-щітки, яка при контакті зі склом зобов’язана видалити з нього всю вологу і бруд для забезпечення відмінної обзорності.Каркасние двірники мають систему коромисел, з’єднаних між собою шарнірами для кращого прилягання гумки.

Від кількості коромисел залежить ступінь притиснення смужки-щітки до скла — чим їх більше, тим краще прилягання, але тим і недовговічніше конструкція. Дорожчі моделі двірників з каркасом забезпечені аеродинамічними спойлерами, що допомагають краще притиснути двірник до скла. Справедливості заради треба зауважити, що якщо у вас не Porsche 911, то такі спойлери-обтічники матимуть тільки декоративні функції.

Каркасні двірники

предмет їх розпущеності. Справах наступний висновок — каркасні двірники хороші тим, що

  • є можливість заміни гумки на нову, без заміни самого двірника;
  • вартість їх на порядок нижче, ніж безкаркасних;
  • менша ймовірність потрапити на підробку.

Але в процесі вивчення ми з’ясували і деякі їх недоліки:

  • шарнірні з’єднання схильні до впливу води, можуть обмерзнути і втратити рухливість;
  • зовнішній вигляд таких щіток не викликає захоплення у любителів сучасних технологій.

безкаркасні склоочисники

Безкаркасні двірники не мають в своїй конструкції коромисел і шарнірів. Притиснення до скла здійснюється за рахунок сталевої пластини, що має пружні властивості. Така пластина обов’язково повинна повторювати вигин лобового скла автомобіля, тому фокус з взаємозамінністю, як на каркасних двірників, уже не пройде.

Тут потрібно хоча б приблизно знати параметри лобового скла і сумісність двірників з моделлю автомобіля, але цього ми присвятимо окремий розділ в нашій оді двірникам.

безкаркасні двірники
Отже, з того, що ми дізналися про безкаркасних двірників, вони нам сподобалися

  • хорошою притискної здатністю при правильному підборі по марці автомобіля;
  • рівномірністю притиснення при тих же умовах;
  • сучасним зовнішнім виглядом;
  • можливістю використання в зимовий період без обмежень.

Варто, незважаючи на це, висловити глибоку стурбованість з приводу:

  • високу ціну;
  • відсутності універсальності в застосуванні по марці автомобіля;
  • можливості підробки та використання неякісних матеріалів.

гібридні склоочисники

Нескладно здогадатися з їх назви, що вони представляють собою гібрид каркасних та бескаркасних конструкції. Вони влаштовані таким чином, що на класичний каркас змонтований пластиковий кожух-обтічник, виконаний заодно з чистячої кромкою. Ціна на гібридні двірники трохи вище, ніж на безкаркасні, але зате вони набагато довговічніші їх і ефективніше, ніж каркасні.

Підбір двірників по марці автомобіля

Підібрати комплект двірників по марці автомобіля ви зможете, навіть не читаючи цю статтю і нічого не знаючи про способи кріплення, відмінності в геометрії стекол різних марок. На упаковці завжди стоїть клеймо виробника з маркою автомобіля, для якої ці двірники виготовлені.

Але краще вибір робити осмислено і вдумливо, тоді ймовірність того, що ви витратите гроші даремно, зведеться до мінімуму. За якими критеріями вибирати склоочисники?

критерії вибору

За способом кріплення до повідця і розмірами

Склоочисники, які ви побачите на прилавку, можуть бути для заднього скла і для лобового. Вони різняться конструктивно, за розмірами і способом кріплення до повідця.

Практично у всіх автомобілів на лобовому склі розташовані два двірника і один ззаду. Передні двірники можуть відрізнятися між собою по довжині, але все типорозміри знаходяться в межах 275-750 мм. Якщо ви вирішили самостійно підібрати двірник за розміром, то тут тільки творчий підхід може гарантувати успіх.

Наприклад, для Деу Сенс, або подібних автомобілів по платформі, можна застосувати двірник 500 мм замість стандартних 475 — так ми збільшимо площу очищення, але потрібно стежити, щоб розмір двірника щоб привести до зачеплення щіток між собою і не блокував весь механізм приводу.

За типом кріплення двірника до повідця

Найпоширенішим типом кріплення двірників зараз став гачкоподібний тип, або hook. Але з 2000-х років автомобільні виробники почали проявляти індивідуальність в використанні найвитонченіших кріплень і ось до чого це призвело:

Тип кріплення
До повної плутанини в кріпленнях. Це значно ускладнює процес вибору щіток і збільшує їх вартість, але з цим вже нічого не поробиш. Але з іншого боку, при збігу способів кріплення завжди є гарантія того, що двірник відповідає геометрії скла автомобіля, якщо щітка не підроблена. Тому розглянемо кожен з типів кріплення окремо, з прив’язкою до конкретної марки автомобіля.

  1.  Hook . Тобто, гак. Це найстаріший і найпоширеніший тип кріплення. Розміри самого гачка можуть бути 9х3 і 9х4. Практично всі автомобілі початку 2000х оснащені таким кріпленням, за винятком деяких моделей Ауді, де гак трохи вже, але за дуже рідкісними винятками можна вважати таке кріплення універсальним.
  2.  Рush button . Це кріплення використовується для фіксації щіток на свіжих моделях Шкода і інших автомобілях Фольксваген Груп — Ауді, Фольксваген і деяких моделях автомобілів Форд. На перший погляд процес одягання і демонтажу двірника може здатися складним, але на щітці стоїть позначка, як показано на фото і напрямок стрілки не дасть помилитися.
  3.  Side pin . такий варіант фіксації застосовувався на VW Jetta і Passat до 2005 року, Volvo S40, BMW 3-ї серії і деяких моделях МВ і Пежо. Фіксатор неймовірно простий у використанні, але тримає щітку чіпко.
  4.  Pinch tab . Бічний затискач поширюється на більшості сучасних європейських автомобілях останніх років випуску — Saab, Opel, Fiat і на деяких моделях Мерседес. Кріплення теж досить просто і разрбраться з ним не представить ніяких труднощів.
  5.  Bayonet Arm . Це фірмова розробка Рено з 2004 року. Застосовують також на більшості європейських вантажівок, але з двома отворами під гвинт. Зустрічається на деяких моделях Saab.
  6.  Top Lock . Не зовсім зрозумілий з точки зору технологічної виправданості хід компаній Мерседес, Ауді і дорогих моделей БМВ 5й і 6й серій.
  7. Claw . Ця клешня зустрічається тільки на втомобилем Ауді А6 після 2007 року випуску, в інших автомобілях практично не застосовується.
  8.  Side Mounting . Характерне кріплення для американських автомобілів, але в Європі теж зустрічається. В основному моделях Рено.
  9.  Pin Lock . Носить національний характер і зустрічається тільки на Мерседесах і деяких автомобілях Ауді.
  10. Універсальне кріплення BOSCH Multi-Clip . Щоб полегшити нам життя, компанія Бош випустила універсальне кріплення, що підходить під будь-який з перерахованих типів кріплення. Але він використовується тільки на щітках однієї серії — AeroTwin. Але такий перехідник не розрахований на кріплення типу Hook.

На фотографії ми постаралися знайти всі типи кріплення, щоб ви змогли дізнатися їх в обличчя.

Двірники на Пежо
За матеріалами виготовлення

Найчастіше зношується гумова робоча частина щіток, тому їй і потрібно приділяти особливу увагу. Вона повинна бути еластичною в мороз, чи не розкисати в спеку бути зносостійкою, але не занадто жорсткою, щоб не затирати скло.

Для холодної пори року розроблені спеціальні зимові моделі двірників, які відрізняє резино-пластикове покриття каркаса. Це знижує ймовірність появи корозії на каркасі і оберігає від обмерзання.

Каркасні двірники коштують значно дешевше, ніж безкаркасні і дешевше в експлуатації — для заміни засобу для чищення елемента не обов’язково міняти весь склоочисник, досить замінити саму гумову очищувальну частину і двірник буде, як новий.

Сьогодні стали застосовувати масу добавок до гумі робочої поверхні щітки — графіт, силікон і тефлон. Наскільки це виправдовує підняття ціни — вирішувати тільки вам.

за виробником

Ми не будемо описувати кожного виробника окремо — це тема для окремої дисертації. У двох словах опишемо виробників, на яких варто звертати увагу:

  • Bosch — німецька компанія, широко відома своєю якістю і універсальністю і на конвеєрній основі комплектує двірниками Volkswagen, Peugeot, Maybach і багато інших автомобілів.
  • Denso — японська компанія, що комплектує Lexus, KIA, Toyota, Mitsubishi і багатьох інших азіатських і європейських виробників.
  • Champion — реалізує близько 25% всіх двірників в світі і їм довіряють свої лобові стекла навіть Rolls Royce .
  • Valeo  — французька корпорація, яка крім випуску двірників і комплектуючих до них, більше нічим не займається, але робить це так добре, що їх склоочисники ставлять з конвеєра на BMW, Mercedes, Audi і Volvo.

В принципі, ми почали вже щось дізнаватися про вибір двірників для автомобіля. Ми не претендуємо на повне розкриття всіх подробиць цього питання, але в загальному ми розібралися, і можемо сміливо дивувати продавців своєю обізнаністю у виборі двірників по марці автомобіля.

Більше новин

У Мережі з’явилися патентні знімки DS3 Crossback 2019

Vasyl

Незабаром Jaguar може представити нову модель

Vasyl

Новий седан Geely Binrui: глобальна копія флагмана

Vasyl