Міцубісі паджеро спорт – технічні характеристики

3

Перші моделі вважалися версією пікапа на п’ять дверей. За своєю конструкцією вони і сьогодні не відрізняються, але про підвіску слід говорити окремо. У моделі «спорт» комфортність і керованість стоять на голову вище можливостей з перевезення вантажів, так що замість ресор листового типу встановлені пружини.

Содержанеіе:

  1. салон
  2. Трансмісія
  3. двигун
  4. Зовнішній вигляд
  5. Ціна

салон

 

Міцубісі паджеро спорт, технічні характеристики якого наведені нижче, спортивних ознак має мало. Двигун заводиться за допомогою кнопки, яка розташована зліва від рульового колеса. Прихильникам високих швидкостей припаде до душі, що система стабілізації не поспішає на заметах вступати в дію.

робоче місце

 

Передня частина підлоги все так само висока, але більш зручна. Колонку керма можна тепер регулювати не тільки в висоту, але і по вильоту, крісла своєю щільністю і профілем практично не відрізняються від аналогів конкурентів. Спинка рівномірно розподіляє навантажувальні впливу на хребет, підтримки бічного виду здатні фіксувати так, щоб не випасти на вибоїні і не відчувати труднощів при покиданні водійського крісла. 
Пластикові деталі оздоблення підігнані акуратно.

сидіння

Поліпшена шумоізоляція надійно захищає салон від сторонніх звуків, але все ж дизельний мотор здатний про себе нагадувати. 
Позашляховик претендує на автомобіль преміум класу не тільки великим кількість хромованих деталей і східними химерними елементами дизайну, а й своєю комплектацією.

семимісний

Сюди входять:

  • медіацентр;
  • подушки безпеки в кількості семи штук;
  • підігрів керма;
  • клавіша ручного гальма;
  • бесьключевой доступ;
  • системи моніторингу невидимих ​​зон, запобігання зіткнень при парковці.

Трансмісія

трансмісія

Вона вважається основною новинкою машини. Паджеро став повнопривідним в штатному режимі, на бездоріжжі веде себе чудово. Крім звичних всім 4 на 4 є можливість активувати трансмісію зниженого ряду, встановити блокування диференціалів між колесами. 
Симетричний міжосьовий дифф замінений, діє тепер на користь осі заднього виду.

управління трансмісією

Зараз робочі режими системи переключаються важелем, а акуратно зробленої шайбою, як в більшості позашляховиків. Крім вибраних станцій по прохідності є підстроювання протівобуксовочной системи, педалі газу.

двигун

дизелек

Лінійка представлена ​​бензиновим варіантом на 128 л. с. І парою дизелів, потужність яких становить 128 і 181 «конячку», тягу можна порівняти з тракторної. Автомобіль здатний вибратися практично з будь-якого бруду, піднятися на ухили в сорок градусів.

тест Драйв

Зовнішній вигляд

в лісі

Передня частина має всі ту ж х-подібну форму, гордовито блищить хромовими частинами. Головні фари стильно завужені, вдало доповнили горизонтальні частини решітки. Солідність підкреслюється протитуманними фарами. У багажник можна потрапити через масивну квадратну двері.

багажник
Новинка отримала більш широку радіаторну решітку, нові бампера, змінену оптику, нові повітрозабірні елементи, великі колісні арки.

ззаду

Якщо порівнювати з попередником, машина стала довшою і високою – 4 785 мм на 1 805 мм. Ширина транспортного засобу становить 1 815 мм, розмір колісної бази – 2 800 мм. Кліренс збільшено на тринадцять міліметрів і досяг 21.8 см.

Ціна

збірка

На території Росії транспортний засіб буде доступний у двох варіантах комплектації – INSTYLE і ULTIMATE. У базову основу оснащення включені системи курсової стійкості, допомоги при русі в гору, автоконтроль стійкості на ухилі. До цього слід додати обробку салону шкірою, систему підігріву сидінь, доступ в машину без ключа, клімат контроль на дві зони, колісні диски на вісімнадцять дюймів з легкого сплаву.

проста консоль
Топовий варіант ULTIMATE додатково оснащений системою від зіткнень на парковці, контрольною функцією, попередженням про перешкоди в невидимих ​​зонах, датчиками для парковки, розташованими в задній частині, відеоконтролем з можливістю кругового огляду, аудіо та мультимедійної системами.

Mitsubishi Pajero Sport 2016

 

Вартість такого авто складе близько 2,9 мільйонів рублів. Варіант INSTYLE обійдеться тисяч на двісті дешевше. Прекрасний варіант для шанувальників їзди по бездоріжжю!